جلسه بررسی مشکلات بخش مرکزی یزد با حضور نماینده مردم یزد و صدوق

یزدفردا "جلسه بررسی مشکلات مردم در بخش مرکزی یزد با حضور مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق ، فرماندار یزد، مدیر کل روستایی و دهیاران بخش مرکزی یزد برگزار شد.
نماینده مردم یزد و صدوق با بیان اینکه معادل 50 هزار نفر در بخش مرکزی یزد سکونت دارند اظهار داشت این جمعیت معادل اغلب شهرستانهای استان است در حالیکه این شهرستانها بخوبی از سوی متولیان شهر خود پشتیبانی می شوند . مهندس اولیاء با ذکر مشکلات عدیده بخش مرکزی مانند حضور اتباع خارجی ، تبعات گسترش گلخانه و کوره ها برای اهالی روستا و ..... خواستار پی گیری جدی دستگاههای اجرایی تا حصول نتیجه قطعی شد.
وی روند تخصیص اعتبارات شهرستان یزد و صدوق را ناعادلانه توصیف و از مسئولان امر خواست با توجه به کمبود شدید در این شهرستان اقدام جدی بعمل آورند.
عضو کمیسیون عمران مجلس با عنایت به افزایش تعداد نمایندگان در هر دوره 10ساله ، اظهار داشت بسیاری از شهرهای کشور با جمعیت مشابه یا کمتر از یزد دارای دو نما ینده در مجلس هستند و ضرورت دارد مسئولان استان برای افزایش یک نماینده دیگر به حوزه یزد و صدوق اقدام کنند.
نماینده مجلس در شورای عالی شهرسازی ضمن تشکر از زحمات مسئولین شهرستان در خدمت رسانی علیرغم کمبود امکانات و اعتبارات ، خواستار ارائه گزارش مستمر مشکلات مردم جهت پیگیری از طریق مراجع ذیربط در استان و کشور گردید.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا